Thursday, August 23, 2012

New Skin Care Guys !! :(

haritu balik kl tetiba skin me jadi dry gila ! So..alang2 jalan2 kat pavi tu, me singgah la kat parkson SKII punya kiosk kat dalam tu tok check skin..then sis tu cakap my skin memang dry gila..have to take care from now coz boleh start get wrinkle kalau tak jaga..so,ofcoz lah dia suggest product dia kan?! So,total 1600++ for 3month..huh???! Holy shit ! So, me ajak Mr. Hby pegi The Body Shop survey dorang punye how much..so, adik promoter tu suggest la this product kat me..Mmm..Mahei le skeq tapi what to do..terPAKSA !! Ihik..total sume 500 something camtu..this product for dry to very dry skin type !! and ofcoz tok whitening skali lah ! ;) so far me guna..rasa beza dia..nampak macam bagus..this one boley pkai for 2month..kita tengok lah bulan 10 Ni hasil nye..chao dulu !!

No comments: